Thursday, January 22, 2009

sakit

td aku pg surau..majoriti masjid n surau kat kl nie guna terompah sebagai wakaf tuk masuk toilet..korg mesti tau terompah kan..selipar kayu yg tebal tu..

mayb sbb terompah tu tinggi so xde rr kain or suar kene lantai kan..

sambung cite..pas bace yasin aku nk terbuang air kecil..pg rr toilet..gune terompah tu..xmenarikan cite nie..haha..lantak rr..sape suh bace..

then azan berkumandang..dngan gelojoh aku abiskn hajat aku n istinjak sume..ngan kelangkabut aku kuar toilet..padahal bru azan..bnyk mase lg..tibe2 aku rase kaki mcm pedih..tengok2 selumbar kayu menusuk kaki..ADUHH!!!bru rase sakit...hahaha..aku mmg cmtu..nmpk luka bru rase sakit..

aku try cungkil nk kuarkan..malangnye die masuk lg dalam..trus terbenam...aduuu...cmne nie..aku amik wudhu then solat..then trus blik umah..aduh..xsakit..tp xselesa rr..blik umah ngadu kat mak.."mama kaki masuk selumbar"mama jawab..."laa cmne bole masuk?mama xnmpk!! cabut rr sndiri"..sedihnye..bru nk manje2...huhuhu...masuk bilik aku try picit..xkuar...last2 nk buat minor surgery...hehehe...mcm dotor rr plak..aku amik jarum..cucuk tengah2 die..then cungkil..die patah then trus tarik guna sepit kuku...fuhh...pedih beb..alhamdulillah..syukur semuanya selamat skang..

ps:klu sakit xbest coz nyusahkn org..best coz org ramai concern..so pk yg terbaik k..

3 comments:

NurFiera Mohd Zain said...

ps:cesss..mmg kene sbijik ni kt muke sy..pdn mke sy
huhu

pngajaran:
lenkali beli satu psg sliper toilet..atau 2, atau 3 psg..wakaf kt surau tu..slain dpt pahle wakaf anda 2..anda leh slmatkn kaki anda dan umat muhammad yg lain dr terkene selumbar kayu tu

ala..sliper toilet yang plastik 2..yg ade bijik2 tu..yg murah 2..yg kaler2 tu.....beli kdai RM1.99 je


beli tau.......heeee

ape2 pn..takziah sy ucapkn kt awk sbb sakit-->>concern2!

bold said...

sliper tu rendah rr awk..
ingt saje2 ke diorg suh gune terompah?..huhuhu

awk sorry..

alien said...

hohoho..
cubaan~