Tuesday, January 20, 2009

loser

Why I should be called a LOSER…

I’ve been asking this following question, and try so hard to answer it honestly and truthfully.

I’m 24 this year..

Am I good looking?

Honestly not. I’m bald, black n …etc

What have I done for myself?

Nothing compare to other successful people

What have I done to my family?

Nothing bcoz I still live with them

What have I contribute to my Religion?

Nothing bcoz I’m jahil/less ilmu agama

What is my educational level?

Diploma in tourism management

Do I make money with that?

Yes about RM1000 per month

Is it big?

No compare to other people

What are my goals?

Have a good wife and cute children, be a good husband and father

Can u reach your goals?

Yes, if there is a women who like me like this or who can change me

Do I have hobbies n interest like others?

Hmm…not really

How much assets do you have?

Hmm…a scooter that is dieing

Hmm..that is my answer..am I a looser?..i think I am a looser..no wonder people don’t want to be with me..i juz can be their friend..nothing more..bcoz I am a LOSER

2 comments:

NurFiera Mohd Zain said...

Bro

bear in mind, Nobody is a Loser!

bkn kamu
bkn sy
dan bkn mereka yg mnjd losers dlm dunia ni

pk 1 dhla wk..
allah jadikan dunia ni smntara..DIA sdiakn juga sbuah pentas..utk para pelakon handalan mcm KITA ni utk blakon ats dia.

stiap org karakter lain2 la wk..kalo same je..BUHSAN IDUP ni..nyampah i..uhuk3

kt anugerah pn..ade ke sume dpt BEST ACTOR AWARD??? abes la duit sponsor2 tu
huhu

cm kte gak..xSUME kte akan dpt..kte xLEH dpt sume..kte xLYK dpt sume..

jgn kte kesalkn ape yg kte xdpt..merintih ape yg ciput yg kte ade skrg kononnye serbe kekurangan..PK blk...btape blambaknye kte dpt dlu2..bYKkkk..cume kdg2 kte je lupe dan alpa dgn nikmatnye..mungkin xsyukuri dan xreti nk syukur

muhasabah blk.

kalo kte pk kte kurang..ade yg lebih kurng dr kte..kalo kte rs kte lebih..ade yg lebih dr kte..


tgk la bersamamu,rabu 9.30mlm
huhu


adeh..tpnjg sudeh..rs cm mlmpau lak komen ni..lebih pnjd dr posting kamu..

p/s: conclusionnye:
-maafkn sy terlebh bicara di cni
-bkn nk tnjuk lagak..bkn ape..cume nk bg awk tau..sy dan rakan2 kamu penah rs lebih dr ni
-cheer up bro..start a new LIFE!!


NO SUCH LOSER in this world..dunia yg hanye smntare..xpyh nk kejar sgt dunie 2..


*sume entry dlm komen ni ditujukan kpd sy..aka NURFIERA..anggap je die nasihatkn dirinye sndiri di blog org len KAH KAH KAH

yg iklas,
nurfiera coMEy!..bluek!!!

bold said...

waa..dah de sikit2 gaya ustazah bg lecture rr awk..huhu..thankx alot..
sy tulis tu tuk sedarkan sy..tu sume soklan yg org akan tanye dan wonder pd kita..sy amat syukur ngan sy skang nie..tp cmne org tengok sy?..hmm..insyaAllah..ill change..